Post ABNfXv2aLoCIjNwXOi by dataknut@snabelen.no
(DIR) More posts by dataknut@snabelen.no
(DIR) Post #ABLkWGxjzBFVb0n8eO by pir@snabelen.no
2021-09-14T10:28:24Z
0 likes, 0 repeats
Der våre søsterpartier på Island, Tsjekkia og Luxemburg har lykke med å komme til parlamentet har vi feilet.Folket har talt, og vi nådde ikke opp. I et år hvor vi doblet medlemstallet falt valgresultatet som en stein, og ikke bare fikk vi ikke #PiraterPåTinget, men drømmen har aldri sett ut til å være så langt unna.Vi takknemlighet til de som har støtter oss.
(DIR) Post #ABNfXv2aLoCIjNwXOi by dataknut@snabelen.no
2021-09-14T21:39:40Z
0 likes, 0 repeats
@pir Ser det snakkes om pir skal vurdere navneskifte for bedre oppslutning ved neste valg. Håper det aldri skjer - det er å synke lavt synes jeg for å oppnå makt. Håper navnet består og at partiet ivaretar sin egenart. Det er bare et tidsspørsmål før folket blir opptatt av ‘overvåkningen’ som herjer. Litt på samme måte som klimaet har kommet på dagsordenen. #piratpartiet #pirateparty
(DIR) Post #ABNfXves3Sp2e7r74a by JarlavGrenlandUpir@mastodon.pirateparty.be
2021-09-15T08:59:43Z
0 likes, 0 repeats
@dataknut @pir jeg kommer til å gjøre det som står i min makt til å forhindre navnskifte. Mdg kom ikke på tinget på under 10 etter deres grunnleggelse så da må vi bare jobbe hardere å lage en ny strategi. Jeg mener denne situasjonen gir oss en mulighet til å fokusere mer på medlemmer å få dem mer aktive, noe vi sleit med under valget.