Post A8ytNvt0TOou4QAXRY by matiaslavik@snabelen.no
(DIR) More posts by matiaslavik@snabelen.no
(DIR) Post #A8ytNvUBxeyEpSYilU by matiaslavik@snabelen.no
2021-07-05T13:07:15Z
0 likes, 0 repeats
No som det er sommar og fint vêr hadde eg håpa å fått gjort ein del bidrag til OpenStreetMap! Er det nokon her som kunne tenkt seg å ta ei utfordring i lag, og sjå kor mykje me får gjort i løpet av sommaren? 😃 Kan dele screenshots og status for å motivere undervegs.For dei som ikkje kjenner til OpenStreetMap, så er det eit dugnadsprosjekt for å lage fri og åpne kartdata. Det finst mange gode kart-applikasjonar som bruker OSM, som ein kan bruke i staden for Google Maps. 1/2
(DIR) Post #A8ytNvt0TOou4QAXRY by matiaslavik@snabelen.no
2021-07-05T13:07:36Z
0 likes, 0 repeats
2/2 Det er lettare enn nokon gong å bidra til OpenStreetMap. Du kan for eksempel lasta ned appen "StreetComplete", og gjere forskjellige små "quests". Eller du kan laga deg ein konto hos OpenSTreetMap og redigere kart der: https://www.openstreetmap.org/edithttps://play.google.com/store/apps/details?id=de.westnordost.streetcomplete
(DIR) Post #A8ytNwH71m6PHBRn16 by JarlavGrenlandUpir@mastodon.pirateparty.be
2021-07-05T14:22:48Z
0 likes, 0 repeats
@matiaslavik har selv vært aktiv på streetcomplete den siste uka. Lit gøy å gå rundt i byen å legge til info.
(DIR) Post #A8ytNzpxmelKK8mAFs by matiaslavik@snabelen.no
2021-07-05T13:16:45Z
0 likes, 0 repeats
3/2 (sorry!)Ein ting eg likar veldig godt med å bidra til OpenStreetMap er at eg sjølv kan sjå og få nytte av informasjon eg har lagt til.F.eks. då eg la til ein gangveg som mangla + åpningstidene til ein butikk, så kunne eg sjå resultatet i Qwant Maps ei veke eller to seinare, i tillegg til i Maps.Me (ein veldig bra Android app, som eg har brukt i mange år). I OsmAnd-appen kan du sjå resultatet samma dagen om du vil 😄 Så kjekt om nokon her vil bli med på litt sommar-dugnad ilag :)
(DIR) Post #A8z0bWxSeSXeUSgRgu by matiaslavik@snabelen.no
2021-07-05T15:43:42Z
0 likes, 0 repeats
@JarlavGrenlandUpir Ja, StreetComplete er fantastisk 😁 Var ei stund sidan eg hadde brukt det no, og ser ut som det har skjedd ein del.Og eg sett veldig pris på alt folk gjer for OSM, for det har blitt utruleg bra over tida! Google Maps er veldig mangelfult i småstadar utanfor Oslo, f.eks i Indre Østfold der eg bur.
(DIR) Post #A8z45ZPEPlEgdGgkWu by JarlavGrenlandUpir@mastodon.pirateparty.be
2021-07-05T16:22:45Z
0 likes, 0 repeats
@matiaslavik er lit som pokemon go, går rundt i byen å jakte på info som mangler
(DIR) Post #A8zDV7rYLDPgKECEiW by matiaslavik@snabelen.no
2021-07-05T18:08:12Z
0 likes, 0 repeats
@JarlavGrenlandUpir Ja eigentleg, og så gjer du verda ei teneste samtidig :)