Post A8fmcQL1rfY4sNvo9Y by matiaslavik@snabelen.no
(DIR) More posts by matiaslavik@snabelen.no
(DIR) Post #A8bZGYqhStNIrg9NWi by JarlavGrenlandUpir@mastodon.pirateparty.be
2021-06-24T08:19:00Z
0 likes, 1 repeats
Got it from reddithttps://www.reddit.com/r/Animemes/comments/o6973l/can_you_relate/
(DIR) Post #A8fmcQL1rfY4sNvo9Y by matiaslavik@snabelen.no
2021-06-26T09:07:25Z
0 likes, 1 repeats
@JarlavGrenlandUpirFinst det "legal streaming service" i Japan? đ€Vetsje med anime, men dei Japanske TV seriane eg ser pĂ„ mĂ„ du reise til Japan og leige DVD pĂ„ Tsutaya for Ă„ sjĂ„ lovleg đ (DVD utleige er faktisk fortsatt populĂŠrt)
(DIR) Post #A8gekhTPEKsTs8JXP6 by JarlavGrenlandUpir@mastodon.pirateparty.be
2021-06-26T11:48:31Z
0 likes, 0 repeats
@matiaslavik er faktisk ikke helt sikker, har gĂ„tt inn i en semi-boikott av vestlig strĂžmme tjenester.Ble rett og slett dritt lei av dĂ„rlig tjenester med litevalg spesielt i Norge og eksklusive lisens avtaler. At jeg slutta Ă„ betale for anime.Grunnen til at jeg forsatt piratkopierte anime er rett og slett fordi det er enklere og mer praktisk en Ă„ kuke rundt med vpn'er og betaler for flere forskjellige strĂžmme tjenesterPirat virksomhet er et tjeneste problem. Ă
jeg vil gjerne eie en DRM-fri kopi av serien ikke leie den pÄ 40 forskjellige platformer.
(DIR) Post #A8hsHToCY5hpbuxh0C by matiaslavik@snabelen.no
2021-06-27T09:20:16Z
0 likes, 0 repeats
@JarlavGrenlandUpirJa er altfor vanskeleg Ä fÄ tak i filmar og serier pÄ lovleg vis. Folk gÄr ofte for det som er lettast, og i filmindustrien sÄ er det piratkopiering.. Det er vel det som er grunnen til at piratkopiering av PC spel er mindre vanleg enn det var fÞr.
(DIR) Post #A8humQz1ItffjUuU9Q by JarlavGrenlandUpir@mastodon.pirateparty.be
2021-06-27T09:48:19Z
0 likes, 0 repeats
@matiaslavik yup valve og andre selskaper har gjort det enklere og billigere Ä gÄ legit. Med tanke pÄ regel messige salg (Er steam summer sale nÄ), bruker vennlig, tilbyr spill pÄ Windows, MacOS og Linux, osv, osv.Piratkopierer ikke musikk lengere helder for det kan jeg fÄr for en rimelig pris og DRM-fri.
(DIR) Post #A8huxF0cAF35mSoDei by JarlavGrenlandUpir@mastodon.pirateparty.be
2021-06-27T09:50:17Z
0 likes, 0 repeats
@matiaslavik jeg tror Gaben traff spikeren pÄ hode i sin uttalelse et par Är tilbake https://www.escapistmagazine.com/v2/valves-gabe-newell-says-piracy-is-a-service-problem/
(DIR) Post #A8i9bkfdGVNQv2CpEm by matiaslavik@snabelen.no
2021-06-27T12:34:29Z
0 likes, 0 repeats
@JarlavGrenlandUpirJa, stor forskjell i dei ulike bransjane! Men ser ut som dei fortsatt trur pĂ„ dei der "would you steal a...?" reklamene pĂ„ Kino fungerer đ€Šââïž
(DIR) Post #A8iBgafq3ls7GrjmZU by JarlavGrenlandUpir@mastodon.pirateparty.be
2021-06-27T12:57:45Z
0 likes, 0 repeats
@matiaslavik skremselspropaganda og dÄrlig undskylding for Ä lage et dÄrligere produkt og tjene mindre penger.