Add more food production to annna. - annna - Annna the nice friendly bot.
 (HTM) git clone git://bitreich.org/annna/ git://enlrupgkhuxnvlhsf6lc3fziv5h2hhfrinws65d7roiv6bfj7d652fid.onion/annna/
 (DIR) Log
 (DIR) Files
 (DIR) Refs
 (DIR) Tags
 (DIR) README
       ---
 (DIR) commit 35b3207a3817dde77a83ded65f3d1ff23d00acfe
 (DIR) parent e5cd71ee71bbcdaf05ce8cd62bd1ceccdf3aa3c9
 (HTM) Author: Annna Robert-Houdin <annna@bitreich.org>
       Date:   Fri,  3 Jul 2026 13:46:18 +0200

Add more food production to annna.

Diffstat:
         M annna-message-common                |      70 +++++++++++++++++++++++++++++++

1 file changed, 70 insertions(+), 0 deletions(-)
       ---
 (DIR) diff --git a/annna-message-common b/annna-message-common
       @@ -931,6 +931,76 @@ $'\001'"ACTION snouts ${IRC_USER}"$'\001')
        "${IRC_USER}, please make me a coffee"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, ☕";;
        "${IRC_USER}, please make me a tea"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍵";;
        "${IRC_USER}, please make me a pizza"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍕";;
       +"${IRC_USER}, please make me a sake"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍶";;
       +"${IRC_USER}, please make me a red wine"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍷";;
       +"${IRC_USER}, please make me a tropical cocktail"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍹";;
       +"${IRC_USER}, please make me a cocktail"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍸";;
       +"${IRC_USER}, please make me a beer"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍺";;
       +"${IRC_USER}, please make me a champagner"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍾";;
       +"${IRC_USER}, please make me a milkshake"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥤";;
       +"${IRC_USER}, please make me a milk"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥛";;
       +"${IRC_USER}, please make me a mate"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🧉";;
       +"${IRC_USER}, please make me a hot dog"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🌭";;
       +"${IRC_USER}, please make me a taco"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🌮";;
       +"${IRC_USER}, please make me a burrito"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🌯";;
       +"${IRC_USER}, please make me a hamburger"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍔";;
       +"${IRC_USER}, please make me a ham"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍖";;
       +"${IRC_USER}, please make me a broiler"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍗";;
       +"${IRC_USER}, please make me a rice cracker"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍘";;
       +"${IRC_USER}, please make me a rice ball"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍙";;
       +"${IRC_USER}, please make me a rice"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍚";;
       +"${IRC_USER}, please make me a curry and rice"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍛";;
       +"${IRC_USER}, please make me a noodle bowl"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍜";;
       +"${IRC_USER}, please make me spaghetti"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍝";;
       +"${IRC_USER}, please make me a bread"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍞";;
       +"${IRC_USER}, please make me french fries"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍟";;
       +"${IRC_USER}, please make me freedrom fries"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍟";;
       +"${IRC_USER}, please make me a rosed potato"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍠";;
       +"${IRC_USER}, please make me a dango"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍡";;
       +"${IRC_USER}, please make me an oden"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍢";;
       +"${IRC_USER}, please make me sushi"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍣";;
       +"${IRC_USER}, please make me fried shrimp"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍤";;
       +"${IRC_USER}, please make me a fish cake"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍥";;
       +"${IRC_USER}, please make me a soft ice"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍦";;
       +"${IRC_USER}, please make me a shaved ice"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍧";;
       +"${IRC_USER}, please make me an ice cream"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍨";;
       +"${IRC_USER}, please make me a doughnut"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍩";;
       +"${IRC_USER}, please make me a cookie"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍪";;
       +"${IRC_USER}, please make me chocolate"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍫";;
       +"${IRC_USER}, please make me a candy"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍬";;
       +"${IRC_USER}, please make me a lollipop"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍭";;
       +"${IRC_USER}, please make me a custard"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍮";;
       +"${IRC_USER}, please make me a honey pot"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍯";;
       +"${IRC_USER}, please make me a cake"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍰";;
       +"${IRC_USER}, please make me a bento box"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍱";;
       +"${IRC_USER}, please make me a steamed pot"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍲";;
       +"${IRC_USER}, please make me an omelette "*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍳";;
       +"${IRC_USER}, please make me popcorn"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🍿";;
       +"${IRC_USER}, please make me a croissant"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥐";;
       +"${IRC_USER}, please make me bacon"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥓";;
       +"${IRC_USER}, please make me a baguette"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥖";;
       +"${IRC_USER}, please make me salad"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥗";;
       +"${IRC_USER}, please make me a bean stew"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥘";;
       +"${IRC_USER}, please make me a stuffed bread"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥙";;
       +"${IRC_USER}, please make me an egg"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥚";;
       +"${IRC_USER}, please make me peanuts"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥜";;
       +"${IRC_USER}, please make me pancakes"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥞";;
       +"${IRC_USER}, please make me a dumpling"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥟";;
       +"${IRC_USER}, please make me a fortune cookie"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥠";;
       +"${IRC_USER}, please make me a pie"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥧";;
       +"${IRC_USER}, please make me a pretzel"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥨";;
       +"${IRC_USER}, please make me a sandwitch"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥪";;
       +"${IRC_USER}, please make me a moon cake"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥮";;
       +"${IRC_USER}, please make me a bagel"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🥯";;
       +"${IRC_USER}, please make me a crab"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🦀";;
       +"${IRC_USER}, please make me a shrimp"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🦐";;
       +"${IRC_USER}, please make me a squid"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🦑";;
       +"${IRC_USER}, please make me a lobster"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🦞";;
       +"${IRC_USER}, please make me an oyster"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🦪";;
       +"${IRC_USER}, please make me a cheese"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🧀";;
       +"${IRC_USER}, please make me a cupcake"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🧁";;
       +"${IRC_USER}, please make me a falafel"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🧆";;
       +"${IRC_USER}, please make me a waffle"*) annna-say "${IRC_CMD_USER}, 🧇";;
        "${IRC_USER}, please tech hype me"*) annna-say "$(tech-hype)";;
        "${IRC_USER}, please french hype me"*) annna-say "$(french-hype)";;
        "${IRC_USER}, please coffee read "*)