Post ApLDo4eWJVAwYlarXU by erikkemp@tukkers.online
(DIR) More posts by erikkemp@tukkers.online
(DIR) Post #ApLDo1ycGKT4GDyMwi by erikkemp@tukkers.online
0 likes, 0 repeats
Daar gaan we! We worden wakker op 10 juni 2024 en #Volt heeft vijf zetels in het Europees Parlement! Fantastisch om deel te zijn van zo'n Europese campagne!There we go! We wake up on June 10th 2024 and Volt has five seats in the European Parliament! Brilliant to be part of such a European campaign!Van links naar rechts, boven naar onder:From left to right, top to bottom:#AnnaStrolenberg#DamianBoeselager #NelaRiehl@ReiniervanLanschot @kaitegethoff Wij zijn Europa!We are Europe!
(DIR) Post #ApLDo4eWJVAwYlarXU by erikkemp@tukkers.online
0 likes, 0 repeats
Ik begon de reis in #Mechelen bij deze prachtige foto-expositie van @#LieveBlancquaert , nog tot 30 juni te bekijken in #KunsthalMechelen: https://visit.mechelen.be/expo-wij-zijn-europaEen aanrader :)Ook haar boek kan ik aanraden. Prachtige foto's en aangrijpende verhalen over Europa.Dit boek was overigens ook de prijs van de pubquiz bij de campagne-aftrap van Volt Europa die ik organiseerde samen met Daniel Silva van Volt Luxemburg!Mechelen was mooi op de route voor Brussel, waar de campagne-aftrap plaatsvond.
(DIR) Post #ApLDo6PhlYVs1Og3iy by erikkemp@tukkers.online
0 likes, 0 repeats
Hier trouwens het filmpje van de campagne-fietstocht van #Volt in #Dresden op 19 mei met @kaitegethoff !De dag daarvoor waren we in #Potsdam. Erg leerzaam om een heel weekend over het Duitse perspectief over Europa te praten!