https://allestoringen.nl/storing/pin/ Allestoringen logo [ ] [icon-hambu] * Pro Diensten * Over ons * Categorieen + Telecommunicatie + Financiele diensten + Online diensten + Sociale media + Gaming * NL + Argentina + Australia + Belgie + Brasil + Canada + Chile + Colombia + Danmark + Deutschland + Ecuador + Espana + France + Hong Kong + Hrvatska + India + Indonesia + Ireland + Italia + Magyarorszag + Malaysia + Mexico + Nederland + New Zealand + Norge + Pakistan + Peru + Pilipinas + Polska + Portugal + Romania + Schweiz + Singapore + Slovensko + South Africa + Suomi + Sverige + Turkiye + UAE + UK + United States + Osterreich + Cesko + Ellas + m@diynat yish@rael + mSr + 'lmamlaka@ 'l`arabiyaW@ 'lsaW`uwdiyaW@ + praethsaithy + Zhong Hua Min Guo + Ri Ben * [ ] 1. Allestoringen Home 2. PIN PIN Logo Opent in een nieuw tabblad Volgens gebruikersmeldingen zijn er momenteel problemen bij PIN Pin is het Nederlandse netwerk voor elektronisch betalingsverkeer bij geldautomaten en betaalautomaten in winkels. Het pin-systeem maakt gebruik van een betaalpas in combinatie met een viercijferige code. Het Pin-systeem wordt beheerd door Currence. Ik heb een probleem met PIN Selecteer de optie waarbij je problemen ondervindt en help met het geven van feedback over de service. Betaalautomaat in winkel Geldautomaat PIN Logo Opent in een nieuw tabblad Volgens gebruikersmeldingen zijn er momenteel problemen bij PIN Pin is het Nederlandse netwerk voor elektronisch betalingsverkeer bij geldautomaten en betaalautomaten in winkels. Het pin-systeem maakt gebruik van een betaalpas in combinatie met een viercijferige code. Het Pin-systeem wordt beheerd door Currence. --------------------------------------------------------------------- Reactie van PIN: PIN storingen gemeld in de afgelopen 24 uur [spinner] Deze grafiek toont een overzicht van probleemmeldingen die de afgelopen 24 uur zijn ingediend, vergeleken met het typische volume van meldingen per tijdstip van de dag. Het is gebruikelijk dat sommige problemen gedurende de dag gemeld worden. Allestoringen meldt alleen een incident wanneer het aantal probleemmeldingen significant hoger is dan het typische volume voor dat tijdstip van de dag. Bezoek de Downdetector Methodology pagina om meer te weten te komen over hoe Allestoringen statusinformatie verzamelt en problemen detecteert. Bedankt voor je melding! Je melding is verzonden. x Hoe beoordeel je PIN over de afgelopen 3 maanden? [spinner] Sluiten Voeg je postcode of adres toe voor een gedetailleerder beeld van wat er op jouw locatie gebeurt met PIN [ ] [spinner] x Gebruiker heeft geolocatie geweigerd. Reset de locatie-instellingen en druk op toestaan om door te gaan. Gelieve een geldige postcode of volledig adres in te vullen Er is een fout opgetreden. Probeer het binnenkort opnieuw. Om bijgewerkt Recente fouten worden mogelijk nog niet weergegeven PIN Wat werkt niet goed? x Geldautomaat Betaalautomaat in winkel Sluiten Live kaart met gemelde storingen Meeste problemen met 86% Betaalautomaat in winkel 14% Geldautomaat Blijf op de hoogte Weet als eerste van de volgende PIN storing. PIN reacties. Tips? Frustraties? Laat het anderen weten: Je hebt eerder niet ingestemd met onze cookie voorwaarden. Je kunt daardoor geen reacties zien. Bekijk onze cookie voorwaarden als je dit alsnog wilt goedkeuren. Open voorkeuren johan kirchyunger Er is een landelijke storing 2024-05-16 19:49:54 Odin M 6 tankstations, 4 supermarkten geweest overal pin storing, zelfs vlak over de grens met duitsland. 2024-05-10 10:32:25 W.Goddijn Leiden Volgens aantal sites zijn er geen 'storingen' bekend.... kon net niet betalen bij benzinestation. Ben net (fysiek) 5 betaalautomaten langsgereden, allemaal storing!!! Kloppen de sites dan niet? Heel i 2024-02-19 22:51:44 PIN meldingen van sociale media @tummiegames Geweldig, pin storing is voorbij maar @ABNAMRO ligt nog steeds helemaal plat. 2024-05-16 20:18:37 @peterdg63 Grote storing met pinnen, de @albertheijn verplicht je om te pinnen. En nu? Bij storing loop maar door? Of mogen mensen toch kiezen contant of ???? hoe ze WILLEN betalen. 2024-05-16 20:15:47 @soniaamaraih Die landelijke pin storing duurt nu al veelste lang pff, ik kan geen eens geld pinnen 2024-05-16 19:10:16 @Ne3Ne3kweker Zet ik ooit geld op me rekening om te kunnen pinnen is er een kk storing 2024-05-16 18:58:04 @VlekkertN @Prikkel2016 Meer pinnen aub. Na de storing dan he. 2024-05-16 18:40:13 @KaasWorst635407 Bij de jumbo zijn de pin storing opgelost #storing 2024-05-16 18:27:01 @RobertvanLiesh1 Toch bizar dat, als je bij de friettent staat, je pinpas het niet doet vanwege een pin storing, een vreemde je bestelling betaald. Ik heb hem wel 3x bedankt. 2024-05-16 18:25:12 @ylinnlara Is er een landelijke pin storing ofzo? In Noord holland kan niet met de pin betaald worden #pinstoring #ing #rabobank @ingnl @Rabobank @ABNAMRO 2024-05-16 18:16:08 @Rob_Tb_West #PIN afrekenen heeft kennelijk overal storing nu. De # geldmaat geeft wel geld, dus je kunt wel opnemen. 2024-05-16 17:52:59 @meijde1 Daar sta je dan met je pin pas en er is storing en je kan niet betalen. Ha ha ha ik had contant geld bij me dus nergens last van. 2024-05-16 17:43:00 @Rob_Tb_West Weet er iemand of er momenteel een #storing is bij #pin? #pinstoring 2024-05-16 16:58:30 @kelly2311 @Rabobank Nee ik ervaar geen andere problemen. Maar enorm graag (blijft heel lang op "verwerken" staan). Ik gebruik een vaste pin automaat (castles V3). 2024-05-11 12:20:15 @Donut16991545 @Patriciah72 @nielsrr @Efteling Ik kan niet voor iedere pin of nieuwe merchandise naar het park met alle kosten. Is gewoon niet te doen. Een webshop zou geweldig zijn. Het is meer dan " een beetje moeite doen" of woekerprijzen betalen. 2024-05-04 21:15:55 @Theo_VDL @tajteun99 I know.... Er is zo vaak storing, kan dan ook niet pinnen of handmatig overmaken. Website van KNAB geeft storingen vrijwel nooit aan. 2024-05-01 19:43:27 @Eddyde2e @MEGroenstege Ik heb altijd cash. Ik ga nooit pinnen. Die automaten hebben (bewust?) veel te vaak storing. Ons cash wordt gewoon geboekt. Cash is niet automatisch zwart. 2024-04-30 20:30:17 @ShiningEllen @ABNAMRO @umarebru @Rabobank Met pin betalen lukt niet. Zelfs niet in grote ketens als H&M. Ik zal hierover zeker contact opnemen als ik terug ben. 2024-04-29 13:40:15 @iris140 Al 1,5 uur in de rij en nog steeds pin storing. Kan er niks uitgedeeld worden @538Koningsdag 2024-04-27 12:22:08 @KlaasVStrooit @ArjanGelderland De kans op storing van een pinautomaat, die tegenwoordig niet in overtal aanwezig zijn, is miljoenen keren hoger dan dat er een stroomstoring is. Dus ik betaal digitaal. 2024-04-21 13:54:46 @DasDas77 Tjonge, wat zijn de pinautomaten van @geldmaat storingsgevoelig. Nu alweer een paar dagen 'storing' in #Gieten (Brink/Schoolstraat). En kom nou niet aan met "je kan ook binnen bij de Jumbo pinnen" @geldmaat, los dit nou eens op! #geldmaat #fail 2024-04-20 11:16:13 @RJTermeer @KPNwebcare weer problemen met interactieve tv. Geen app te starten vanwege kinderslot omdat de pin code niet kan worden gecheckt. Pffffff 2024-04-19 19:51:19 @TKNT81 @VolvoCarNL sinds vandaag werkt de Volvo Cars app voor Android niet meer, ik ben automatisch uitgelogd en bij inloggen krijg ik na invoer van de pin die ik per mail ontvang een bericht "technische storing". De app voor Apple werkt wel gewoon met dezelfde Volvo Id. 2024-04-10 21:19:10 @ingnl @marloesvdham We vernemen graag of je momenteel dezelfde problemen ervaart, zo als aangegeven is er verder geen storing bekend omtrent pinnen. ^Judith 2024-04-08 06:25:29 @traderWillem niet! Klanten die niet kunnen pinnen lopen weg. Kan ik de schade verhalen op @ZiggoZakelijk Weet iemand dat? En waar ga ik iemand vinden die dit (ict) probleem op kan lossen? #dtv 2024-03-27 14:42:26 @petor76 @annekerocks Sta je daar straks met een stroom storing of pin storing. 2024-03-22 13:02:18 @ibrariemovic Er is een landelijke PIN-storing, maar ik lees nergens iets over (MSM!!1) hoe lang men verwacht dat dit duurt 2024-03-19 06:39:59 @ArnoKnapen Pakketje ophalen uit #PostNL pakketautomaat: typ pincode, vakje open, vakje leeg.... Na 20 min aan de helpdesk lijn wachten blijkt mn pakket vertraging te hebben, maar de pin is wel verstuurd. Morgen komt ie in de automaat mijnheer. Nou, ik ben benieuwd....... # tobecontinued 2024-03-15 20:06:53 @The_OG_TEAser @HRijn77377 @ARJOMAAT @DevliegerErik @pietjepuk1903 Wat, je betaald ook al transactie kosten voor betalen met de pin, nou ja niet direct maar wordt natuurlijk wel berekend in de prijs van de producten. Dus dat kan je ook bij contanten doen. Gelukkig accepteren de meeste ondernemers wel contant dus groot probleem is het niet 2024-03-15 08:17:08 @Rabobank @Sjors1985 Goed om te lezen, Sjors! ? Ik ben het volledig met je eens dat het niet handig is als je niet kan pinnen, best ongemakkelijk ook ? Deze problemen zijn inmiddels verholpen. Mijn excuses voor het ongemak wat je hiervan mogelijk hebt ervaren! Weet je zo voldoende? ^Dominique 2024-03-07 14:13:34 @Sjors1985 @Rabobank Hoi Dominique, dat is vreemd, daar ik mijn apps regelmatig sluit. Na jouw bericht heb ik dat nog een keer gedaan en nu klopt het wel! ? Kun je tevens bevestigen dat de problemen van de afgelopen dagen nu helemaal verholpen zijn? Niet kunnen pinnen is best onhandig. 2024-03-07 14:09:17 @jacq7934 @Rabobank is er een storing ? Wel pinnen niet pinnen ??[?] 2024-02-29 11:48:08 Toon meer Laden... Pagina voor het laatst geupdate door allestoringen.nl Hoe beoordeel je PIN over de afgelopen 3 maanden? [spinner] Ook problemen? Hier kun je klagen: Via de Website x Wat klopt er niet? [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] Versturen Website Pro Diensten Over ons Bedrijven Methodologie Onze apps Google Play App Store Ookla^(r) Brands Speedtest.net^(r) Sociale media X Facebook Juridisch Privacyverklaring Toegankelijkheidsverklaring Gebruikersvoorwaarden Do Not Sell My Personal Information Neem contact met ons op Algemene vragen Vragen van de media Aanvraag voor Downdetector Enterprise diensten (c) 2012-2024 Ookla, LLC., a Ziff Davis company. All Rights Reserved. Downdetector(r) is among the federally registered trademarks of Ookla(r) and may not be used by third parties without express written permission. Zie storingen en diensten in Bezoek de lokale versie van Allestoringen voor de meest relevante informatie [ ] Vraag het niet nog een keer Annuleren Ga naar Omleiden naar Omleiden binnen # seconden... Omleiden binnen # seconde... Annuleren Ga naar