Baki the Grappler FAQ, sla je tegenstanders tot pulp door Salman. Game: Baki the Grappler/Baki Saidai no Tournament Cover http://allsoft.scei.co.jp/jacket/l/slps20038.jpg Back http://allsoft.scei.co.jp/jacket/l/slps20038b.jpg Design: Dreamenergy-Tomy Systeem: Japanse PS2 Released: 10 december 2000 Gebaseerd op een 26-delige (2 hoofdstukken) serie op DVD (1999) waar het allemaal draait om wie de winnaar wordt in een UFC/SF-achtig toernooi. De vechters zien eruit alsof ze uit Fist of the Northstar komen,denk uber- macho,bloed en harde moves wat natuurlijk altijd goed is. Er is ook een OVA uit via US Manga Corps. MODES: Arcade*secret fighter* VS Edit Tournament (gebruik edited Baki)*secret fighter* Edit moves-mode(maak je moves-editlijst compleet door tegen bepaalde tegenstanders te vechten,je "wint" dan meer van hun moves) Training Edit Baki (edit je moves en creeer de ultimate Baki) Options OPTIONS VERTALING: Difficulty-Easy/Normal Rounds-1/2/3 BGMusic ON/OFF Soundeffects: ON/OFF Voices: ON/OFF Save/Load Autosave-ON/OFF DualShock-ON/OFF Configuratie Joypad EXIT of met x TRAININGMODE VERTALING: CPU houding: staand/zittend/springend/liggend CPU guarding: no guard/guard after first hit/guard ? CPU recovery: ON/OFF CPU attack: no attack/p/k/s CPU interval: tijd tussen de aanval:1/2/3 sec Supermeter Full: ON/OFF Moveslist: van je figuur Choose another grappler Resume training Quit: naar titel scherm EDIT BAKI MODE UITLEG: kies de moves van de andere vechters en vervang die van Baki. Baki's motions veranderen niet dus sommige moves van andere vechters worden makkelijker om uit te voeren. p+k (worp) s+o (worp) >+p (commandmove) >+k (commandmove) >+s (commandmove) qcb+p (spec) qcb+s (spec) hcb+p (spec) dp+k (dp=drakenslag-spec) hct+p (spec) 2x qct+p (super) 2x qcb+s (super) qcb,hct+p (secret super)-blijft hetzelfde,alleen de powerup wordt anders.. *mijn E.Baki heeft deze nog niet SECRETS: Yashazaro JR: Arcade met alle figuren uitspelen Yujiro Hanma: Edit Tournament uitspelen met Edit Baki (Hierna zijn ze unlocked in elke mode als boss) ALGEMENE MOVES EN INFO <=naar achter/>=naar voren R1: taunt-dis de supermeter van je tegenstander omlaag Blocken: naar achteren houden(ook in de lucht mogelijk) Worp: vierkant+x/driehoek+o(niet voor iedereen) vierkant: punch x: kick driehoek: strike <+o: perfect block (sommige moves zijn te sterk voor een normale block-kan ook in de lucht) Na perfect block, <+o+driehoek: surprise attack qcb+o net voor de hit van je tegenstander: counter attack Valbreker: <+o+driehoek Opstaan na aanval: /omhoog Opstaan+aanval: x/vierkant+x Recover in de lucht: omhoog+vierkant+x(bv na een muurslag:een slag die je zowat in de muur plant,zodat je tegenstander je kan bewerken terwijl je hangt) Na een succesvolle muurslag: 2x naar voren voor chaincombo-opener(je hoort een supersonisch geluid),je hebt dan 4 sec de tijd voor de chaincombo. Als je ver naar voren moet krijg je een p-opener,als je verder komt te staan tijdens de muurcombo,2x dash om weer door te gaan. Supermeter: vult op de gebruikelijke manier op door aan te vallen/blocken en geeft meer hits per super,L1/L2/L3 Life recover: op het moment dat je knockout gaat en je meter is L3: vierkant+driehoek+x+o (je hoort een kloppend hart,1 levensbalk extra die langzaam leegloopt tot een klein stukje en een supermeter die automatisch opvult) P1 costume: vierkant/o-P2 costume:driehoek Winposes: alleen bij een Perfect Win,Win en Lose Dizzy: na teveel hits natuurlijk. Buffering: Moves kunnen ook gebufferd worden;ipv bv HCT+s, de s inhouden,HCT uitvoeren,s loslaten! Auto-Guardattack: Bepaalde moves van de grapplers kunnen niet gestopt worden door een normale aanval,ze stoppen de normale aanval en gaan dan door:AGA Superjump: D,U/DB,UF/DF,UB COMBOSYSTEEM: lijkt op dat van Rival Schools en gebruikt alleen vierkant(p),x(k) en driehoek(s). De chaincombo's kunnen ook laag begonnen worden,of vanuit de lucht via jump-in! Alle chaincombo's kunnen gecanceld worden in commandmoves,specials en supers. Het beste is te beginnen met p. Vandaar uit kun je door naar k en/of s. Met p alleen krijg je maximaal 3+ hits Een andere manier is met k en dan naar p en/of s. Met k ook alleen 2+ hits,omdat je steeds verder van je tegenstander komt als je trapt. De s kun je niet mee combineren behalve dan voor sommige figuren de command+s moves (bv >+s,deze moves kunnen meestal gecanceld worden door te springen,special of super) of door in te springen. Sommige kunnen weer gecanceld worden in andere command-moves. Uitzonderingen zijn er zoals s>k,maar dit komt niet vaak voor. Ook wordt een p/k/s anders op afstand,ver/dichtbij bv ipv een hoge s een mid s. (neer)p>k>s/ppp/ppks/uf+pp/uf+pk (neer)k>p>s/kkps/uf+kk/uf+kp (neer)k>s/kks/uf+ks (neer)p>s/uf+ps Iedereen gebruikt hetzelfde systeem maar voegt er iets aan toe door de specifieke commandmoves en afstand,experimenteren dus! Sommige combo's(lucht,muur,liggend op de grond) kunnen ontsnapt worden als je snel bent. BAKI HANMA: de jonge "underdog" P1: gele shorts,wild haar/P2: zwart trainingspak kort haar Baki specialiseert zich in de levensmeter en supermeter op te laden. Niet zo sterk qua combo's en afhankelijk aan de "stun" s voor de supers. p+k: wurggreep s+o: bellysuplex >+p: zijwaartse slag >+k: roundhouse spark (2hits) >+s: tripkick (2hits) Neer+k: sweep kick Neer+s: uppercut launcher Omhoog+s: muurlauncher kick HCB+p: flying suplex QCB+p: reversal met saltokick DP+k(2x achter elkaar): saltokick en kopstoot QCB+s: "Shaggy!", vult de supermeter 75% op 2xQCT +p: snelle superslag (4+hits) 2xQCB+s: vult levensmeter totdat je wordt geraakt. Cancellen opladen: QCB,HCT+p: Baki Rushfrenzy-topsuper,hiervoor laad je die supermeter op(16- 18hits)! Is niet te combineren in een muur chaincombo... Combo's: ks>p>k Neer+p,staande ks pk>p>s ppk,dp+k(2x) Neer+p,staande ps>s Neer+p,neer+s,omhoog+ps: dash,chaincombo,2xQCT+p Muur Airchaincombo: UF+pks,pks,pks. ppks(stun),QCB~HCT+p (22 hits) HANAYAMA: de Yakuza leider (2e generatie) P1: witte broek,blauw hemd/P2: grijze broek,tattoo rug Net als de Yakuza slaat Hanayama hard en met genadeloze technieken toe. Aparte combo's en een blockloze super,maar wel langzaam. De verre s zorgt voor linker naar spec/super. p+k: Backbreaker >+p: Uppercut Launcher HCT+s: Afrekening worp(2 delig) DP+k: Salto kick QCT+p: KO Slag QCT+k: Muurkick QCB+s(5x): Punching Bag (vertraging mogelijk) Neer+s: Muurslag Omhoog+k: Leg Drop QCTx2+s: Rushpunches (7+hits) QCTx2+s,QCB+s: Rushpunches en Upper (8+hits) QCB~HCT+s: Yakuza Killer-laadt 4 sec op en is blockloos. Ook alleen te onderbreken door een lage aanval... als je nog tijd hebt. Ook een muurslag die je kan opvolgen met een muurcombo. Of te gebruiken als ze herstellen van de muur: enorme schade. Combo's: kkkk,QCT+k: dash muurcombo,QCTx2+s Omhoog+s,beneden+s,muurcombo,QCTx2+s(14 hits) Omhoog+s,kk,QCT+k,muurcombo en QCTx2+s(16 hits) Dichtbij s,QCT+k,muur,pkpkps en QCTx2+s(13 hits) Muur-airchaincombo: uf+pspsps (7hits) Omlaag houden+p,k,s pks,QCTx2+s,QCB+s >+p,ks,DP+k pkks,QCBx5(10 hits) pks,uf+sp,sp,sp,sp (14+hits: een echte Air Combo) >+p,QCT+p IGARI: Een worstelaar die alles gebruikt om te winnen. P1: rode laarzen/shorts-P2: zwarte l/s Een worstelaar met een attitude(als intropose geeft hij je "the Finger")en harde moves. Z'n specialiteit is de tegenstander te stunnen en een afmaakbeweging. Zwakke muurcombo's maar groot bereik... p+k: Reverse Suplex s+o: Grand Buster >+p: Kopstoot(stun) >+x: Faceplant-kick(stun) >+s: Op de grond tegenstander,afmaakstomp. QCT+p: Windup Punch(stun),s Clothesline QCB+k: Muurkick HCB,>+p: Backdrop* HCBx2+p;s: Linkthrow QCBx2+s: Nutbreaker(Reversal Super-activeert pas als ze aanvallen,kost dus geen energie als safety) QCTx2+s: Neckbreaker (4 hit super,na QCT+p) Neer+s: Leglock(4 hit),cancellen in >+s UF+s: Zangief Drop (Crossover) UF+k: Knee Drop (Crossover) Combo's: ppk,Neer+s,>+s...<+s...>+s...tot dizzy ppps,UF+kkpkks(Aircombo 12+hits) Muur Airchain: UF+pkpkpk Muurcombo: pksks (6+hits) ppk>+p (2x)...of QCTx2+s,>+s...<+s... ppk>+p,s,UF+pkpkpk(11+hits) ppk>p,Neer+s,>+s...<+s...>+s...tot dizzy (breekbaar) Neer+p,k>pps,Neer+s,>+s...dizzy (kan 20+hits) TOBA: Rivaal van Igari P1: Rode laarzen/shorts-P2: Gele l/s Lijkt sterk op wijlen Giant Baba uit All Japan Pro Wrestling. Dezelfde krachtige moves als de Chop,Backbreaker en Bootkick. Langzaam maar sterk. Specialisatie is Bootkick-linker en worpen. p+k: Wurggreep s+o: Backbreaker >+p: Heavy Chop (raakt liggende tegenstander) >+k: Muurkick >+s: Giant Bull QCT+k: Bootkick en taunt (cancel taunt door < ) QCT+k: s+o: Bootkick en Backbreaker linker QCB+k: Neckkick HCB+k: Crescent Kick HCT+s:T he Kicking HCB,>+p: Armbar-throw *HCBx2+p: Toba-Drop* *QCT+k: HCBx2+p: Bootkick en Super Drop* QCT+QCB+s: Chop Chop Splash (13hit) UF+s: Aerial Muurkick UF+p: Zangief Drop Combo's: Neer+s,UF+ps ppks>+s,UF+s,muurcombo (11hits) pks(inhouden)HCT(loslaten s) (8hits) ppksQCT+k,s+o (8 hits) ppppk>+s,UF+s,muurcombo Muurcombo: pkpkpk>+s Muur-Airchain: UF+pskp Aircombo: >+s,UF+kps,muurcombo *Trick: QCT+QCB+s...QCT+k: HCBx2+p* SHIZUKAWA:de oude Aikido meester P1: Grijs/blauw-P2:Wit/groen Gi Hij ziet er oud en zwak uit vergeleken met de rest,maar met zijn stun p,reversals en supers die op contact al kunnen combo'en is hij zeer gevaarlijk. Ook hele goede chaincombo's op de grond. p+k: trip on face >+p: Aikido Deflect Hi >+k: Roundhouse >+s: Aikido Deflect Mid QCB+p: Reversal Elbow QCB+k: Reversal Legthrow Reverse DP+s: Spit Opener (3 hit) QCT+p: Fast Swipe (Autoguard att) QCT+k(4x): Swiping Wallslam QCTx2+p: Super Trip Face QCTx2+k: Super Aikido Twirling Neer+s: Upper Neer+p: Stun Swipe Combo's: UF+kk>k,spp Muurairchain-combo: UF+pkpkpkp Neer+p,ks,Neer+k,s,Neer+s,QCTx2+p/k pkpkks,Neer+s,QCTx2+k Neer+p,ks Hoek; QCT+p,Neer+s,QCTx2+p/k Reverse DP+s,Neer+s,QCTx2+p/k (Hoek) Neer+p,s,Neer+s,QCTx2+s kksp pkks,Neer+s,ks pkksp,Muurcombo ps Neer+s,UF+kps (5 hit) RETSU: Kenpo als stijl en rivaal van Kousho. P1:zwart haar en blauwe broek/P2:blond en donkergrijs Met z'n staartje en broek ziet Retsu er snel uit,maar met een super reversal en spuug-opener moet hij het meer hebben van de fouten van de tegenstanders..technischer spelen dus. De dichte s is te cancellen! p+k: Kenpo Neckbreaker >+p: Spit Opener/Stun >+s: Muurslag QCT+p: Triple Strike(cancellable:>+p/AGA) DP+p: Bodycheck Launcher HCT+p: Neck Strangler Reverse DP+k: 5 kicks HCBx2+p: Reversal super(knie/nek/strikes) QCTx2+s: Open Pin Strike(1) QCB+s: Opvolger OPS(2) QCT+s: Opvolger (3) QCB+s: Opvolger (4) QCBx2+k: Kenpo Kicks en Neckbreaker(13 hit) Combo's: Muurcombo: pks,Reverse DP+k Muur airchaincombo: UF+pspsps DP+p,UF+spk (4hits) UF+spk >+p,ppk,Reverse DP+k Reverse DP+k,UF+pksp,Neer+s kkkk,Reverse DP+k Verre s,Reverse DP+k,UF+s kpks Neer+k,Neer+p,Neer+k pppks(muurcombo of..), HCBx2+k (17 hits) ps JACK HAMMER/HANMA: Worstelen~Thaiboxing. P1: Grijs haar,witte huid/P2:Blond haar,donkerbruin Jack is de grootste Grappler en doet denken aan King Raoh uit FOTN/Sagat. Hij is Baki's halfbroer. Zijn aanvallen komen hard aan waar hij bijt,krast en schreeuwt...Topkracht. p+k: J-Suplex s+o: Shoulderbreaker >+p: Smash Hook(muurslag+AGA) >+s: Charge (opvolgen met p+k worp-combo) QCT+p: Chestbiter QCT+k: Legbiter HCT+s: Headstomp Throw QCB+k x3 :Brutal Jack (cancel taunt door << ) DP+p: Fire Uppercuts (AGA) QCTx2+p: Bitehold+Smash ribs QCBx2+s: Ripclaw+Strike (muurslag) UF+s: Superkick Neer+s: J-Upper Combo's: Neer+s,QCB+k,Neer+kkk ppks,QCT+k Neer+s,UF+p,Neer+kkk/QCT+k/DP+p In de hoek liggende tegenstander: Neer+kkkkk Muur-airchaincombo: UF+pks,DP+p/QCT+k Muurcombo: ppks,QCT+k kk,Neer+k,QCT+k pkss,>+p (muurslag) ps (stun) ks (stun) pks (dash) pks (dash) pks (dash) pks (+14hits) Bovenstaande combo eindigen met QCTx2+p! KUREHA SHINOGI: broer van Kousho,freestyle-wrestling 1P:Blond,rode shorts/2P:Zilver,paarse shorts Net als z'n broer heeft Kureha een rare stijl ontwikkeld die meer lijkt op een show,ideaal voor z'n "Vega"attitude...gevaarlijke combo's bij de muur. Zijn stijl is gebasseerd op alle kennis die hij als 'chirurg' lees butcher heeft opgedaan. p+k: Clothesline >+p: Ramattack >+k: Knee Launcher >+s: afmaakbeweging bij liggende tegenstander. Neer+s: Knockdown UF+s: Elbowdrop QCB+p: Pimp Slap DP+p: Upper Launcher HCB+p: Humiliation Reversal QCT+s: 3 hit juggler en tegen de muurram (AGA) QCT+k: Kureha Block HCB,>+s: Death Touch QCBx2+s: Power Up levensbalk *vitaal drukpunt* Combo's: QCT+s,dash,UF+s pks,QCB+p Neer+p,kks UF+s,p Airchainmuurcombo: UF+spspsp Muurcombo: ppk>k,DP+p >+k,UF+spsp(dicht bij de grond) UF+ks ppkks>+k,>+k herhalen (20-57 hits bij de muur) pppps,HCB>+s >+k,>s,>s (3x),+k: Roundhouse tegen de muur (AGA) DP+p: Puncture (cancellable) HCT+k: Kick combo DP+s: Blockloze Puncture (gebruikt supermeter) QCB+s (3x herh): Nerve Wreck Combo QCB+k: Flying Needle Kick >,HCT+p: Kicks+Lights Out QCTx2+s: Lights Out en KKE worp UF+s: Knockdown Combo's: Muurcombo: pks>+p,DP+p UF+p,QCB+k sk>+p,QCB+k sk>+k,QCB+k >+p,ks ppks,HCT+k Muurairchain-combo: UF+ks,QCB+k ppks,DP+p,HCT+k (11 hits) s,DP+p,HCT+k k,UF+ksp verre k,s,DP+p. KATSUMI DOPPO: Leerling en geadopteerde zoon van Doppo,stijl-Karate/Judo 1P: lichtbruine Gi/P2: gele Gi Gebruikt vnl trappen en een paar slagen. Zeer sterk in de traptechnieken waaronder z'n Flipkicks,zeer goede super en chains... p+k: Judoworp s+o: Neusbreker >+p: Karateslag (stun) >+k: 2 Luchtkicks >+s: Launchkick QCT+s: Beating (Stance) DP+k: Flipkicks (AGA) HCB+k:T he Kicking QCB+p: Superstarter (kan >p voor counter) >+k: Opvolger Superstarter (1) >+k: Opvolger (2) >+p: Opvolger (3) QCBx2+p,>+k: Superkick QCBx2+k: Punches,Kicks,Aerial Body Drop QCT,HCB+s: 21 hit Superkata UF+s: Muurkick Combo's: Neer+k,>+p,k >+s,UF+s,Muurcombo Muurcombo: pppk>+p,k Muur Airchaincombo: pspsps s,>+s,UF+pk ppks >+p,k Neer+p,Neer+k>s,QCBx2+k ks>+p,k Neer+pp>s,>+k (dicht bij muur) pps>+p,k Neer+k,ks>+s,DP+k ppks>+p,k QCT+s,QCBx2+k (dicht bij muur) ppks(inhouden s),QCT~HCB,(s loslaten)...26 hit! OROCHI DOPPO: Meester in meerdere vechtsporten,waaronder Aikido (Shizukawa),Kenpo(Retsu) en Karate(Katsumi)... 1P: Witte Gi/2P: "Old Man Suit" Kaal,Ooglap en fors. Doppo is in tegenstelling tot Shizukawa sterker en slaat harder. Vette superopvolgers en moeilijk te verslaan: dodelijk. De ooglap dankt Doppo aan zijn zware gevecht met Yujiro. Doppo was dood maar door Kureha's directe hartmassage kwam hij weer tot leven. Doppo had nooit kans te winnen... p+k: Spinal Snap >+p: Gut Punch (stun) >+s: Electric Uppercut (AGA) QCT+s: Midsection Strikes QCT+p: Sumo Strikes QCB+p: "Master"-Reversal QCB+k: Aerial Kickbeating Neer+s: Sweep (AGA) QCB,>+s: Super Master Strike (dicht: stun bonus) QCTx2+s: Superstarter... QCB+s x3: Opvolgers:the Master's Fury Combo's: UF+sppks Cancel s met QCT+p pppks>s >+s,UF+ps UF+pp,>+s,QCB+k U+kkpps Neer+k,s Neer+kks,>+p Neer+pk,s,>+p,QCT+p ppk>+p,QCTx2+s... Neer+kks Muurcombo: spps,QCT+p Muurairchain-combo: UF+pkpkpkpk (12hit) YASHAZARO JR.: oude vijand van Yujiro en een monsterlijke "gorilla",stijl- smash,bash,crash... 1P: Paars/2P: Grijs Lange armen,kleine benen en groot. Door z'n lange armen maakt hij lange chains en is het moeilijk om uit z'n buurt te blijven. Zijn laatste super is de beste... p+k: Headbash >+s+o: Lift and Slamdown >+p: Crash Chopper >+s: Rammer dichte s: Volley+Serve (muurslag) QCB+p x2: Rolling Bashcatch (AGA) HCT+p: Slash Frenzy (cancel taunt:<< ) QCT+s x4: Rolling Slasher (AGA) QCTx2+p: Evade Roll+Throwaway (muuraanval) QCBx2+p: Groundpound+Throwaway (teleport?) Neer+ss: Scoop Uppers Combo's: Neer+p,k,Neer+ss,UF+ps pppks kks>+p ks kkk>+p pkpppps,UF+ps ppp,HCT+p,QCB+p >+s,>+p,Neer+k,Neer+ss,UF+k,Neer+k,Neer+ss,UF+k, Neer+k... herh (+19 hits) Muurcombo: kkppppkk Muurairchain-combo: UF+pspsps. YUJIRO HANMA: Baki's psychotische vader. Stijl-Kill! 1P: Zwart vechtpak/2P: Blauwe trainingsbroek Yujiro is iets kleiner als Jack,maar heeft snelle en harde aanvallen waar hij altijd z'n tegenstander lamslaat, in de lucht of op de grond. De kampioen van het toernooi... Yujiro heeft zelfs zijn eigen vrouw vermoord toen ze het opnam voor Baki. Voor hem is ieder gevecht een maaltijd. Hij heeft zijn spieren op zijn rug zo ontwikkeld dat als hij ze aanspant er een hoofd van de duivel tevoorschijn komt. Hij beheerst alle oude stijlen en heeft ongekende kracht, snelheid en techniek... s is linker. p+k: Useless! >+p: Sinking Strike >+k: Double Heels HCB+p: Stun Reversal HCT+s: Finish String HCT+p: Killer String DP+k: Monster Kicks Verre p: Heavy Swing (muurslag) Neer+s: Killer Upper >>+s: Kick Stun QCB~QCT+p: The Killing Strike (bereik/blockloos-van dichtbij 5 hit stunbonus en dan pas TKS) Combo's: Neer+pps* Na een mislukte reversal,TKS DP+k,Neer+k Muurcombo: ppksps>+p Muurairchain-combo: UF+pspspsp Neer+s,UF+k,>+p,>+p,>+p (in de lucht) ppkss s,HCT+p,QCB~QCT+p Neer+kppk,p pks,HCT+s Neer+p,kk Verre k,>+p UF+s,ppp>+p Neer+s,UF+kppp>+p pps/ps,HCT+p De CPU Yujiro heeft een tweede super en z'n supermeter vult constant op,eerlijk is anders... EDIT BAKI: hij heeft dezelfde pakken,dezelfde basis-aanvallen en ook dezelfde taunt. Ik mis alleen de secret super? Deze versie is meer ingesteld op muurslagen/schoppen en sterke moves. Dezelfde basiscombo's als Original Baki,maar met andere "finishers" p+k: Backbreaker (van Hanayama) s+o: Bloedexplosie (Kousho) >+p: Muurram (Kureha) >+k: Ramloop (link naar p+k) (Jack) >+s: Knee Launcher (Kureha) Neer+k: Sweep Neer+s: EB Upper Omhoog+s: Muurkick HCB+p: Flipkick (Katsumi) QCB+p: Muurkick (Igari) DP+k: Airkicking (Doppo) QCB+s x4: Beater (Hanayama) HCB+p: Neck Wrangler (Retsu)*** QCTx2+p: KO Strike (Hanayama) QCBx2+s: Ripclaw+muurslag (Jack) *QCB,HCB+p: niet beschikbaar*** Combo's: Neer+p,ks>+p,muurcombo,QCBx2+s Neer+s,>+p/>+s Neer+p,Neer+s,>+s,UF+s Liggende tegenstander: HCB+p >+s/Neer+s,DP+k Neer+p,k,QCB+s x5 Neer+s,UF+ps Muurcombo: psps ks>+p Neer+p,p>+s,UF+ps Supers gebruiken bij dizzy of als counter/muuroptie... FAQ versie 1.0, 6 november 2002: gepost op www.drakenslag.nl. FAQ versie 1.1, 8 februari 2003: iedereen verwerkt en FAQ aangepast voor Gamefaqs. FAQ versie 1.2, 9 februari 2003: nog wat aanpassingen gedaan en Credits bijgezet. CREDITS: DS Crew Tetsuo, ikari47, WUTANGCLAN. THX dudes!!! Copyright (c) Baki the Grappler FAQ 2003: Salman. Contact e-mail: 2salih@chello.nl Versie:1.2 Datum: 9 februari 2003 Einde van Baki the Grappler FAQ.