Post Aveel5IMmywdmFyXi4 by Karolina@mastodonsweden.se
 (DIR) More posts by Karolina@mastodonsweden.se
 (DIR) Post #AveFBeveKT0h0vMROa by Karolina@mastodonsweden.se
       2025-06-30T06:51:08Z

0 likes, 0 repeats

På vårt fina nya kontor har man tydligen rationaliserat bort skärmrengöringsmedel för det är för ”fult”. Jag försökte precis propagera för att ha sånna där våtservetter i printerrummet som man sen kan bära med i datorväskan. Kanske var svaret. Jag har liksom touchscreen på min laptop, även om jag inte använder den ofta är det rätt centralt att kunna göra ren.

(DIR) Post #AveHlGIpZ7zMyFJAnY by KristerIsaksson@mastodon.nu
       2025-06-30T07:19:55Z

0 likes, 0 repeats

@Karolina Haha, den var bra!Själv har jag en sprayflaska med destillerat vatten och en microfiberduk -funkar super.

(DIR) Post #AveWiOxQQhG8FyOFZg by 540@social.spejset.org
       2025-06-30T10:07:28Z

0 likes, 0 repeats

@Karolina Likadant med telefoner att dagligdags göra ren sin egen telefon. Förkastligt med alla fodral folk har till sina telefoner och alla kreditkort i samband med sin telefon.Värre bakterihärd än pengar läste jag liksom tangetbord som används av fler.Har för vana att göra ren telefon varje dag och inte bara skärmen utan hela telefon.Berätta om just överförbara bakterier för ditt nya kontor så kanske de ändrar sig.

(DIR) Post #AveefCsveqJZZxH5Wa by Karolina@mastodonsweden.se
       2025-06-30T11:36:36Z

0 likes, 0 repeats

@KristerIsaksson Jag tänker att det är sånt jobbet gärna får tillhandahålla om man nu förväntas komma in till kontoret. Man får inte lämna något på skrivbordet och jag har inte lust att släpa runt hur mycket som helst i väskan.

(DIR) Post #Aveel5IMmywdmFyXi4 by Karolina@mastodonsweden.se
       2025-06-30T11:37:39Z

0 likes, 0 repeats

@540 De städar av borden dagligen, men det hjälper inte min laptop eller telefon tyvärr.

(DIR) Post #AvegZF2WvuDqQu35U0 by KristerIsaksson@mastodon.nu
       2025-06-30T11:57:54Z

0 likes, 0 repeats

@Karolina Håller helt med. Jag är så otålig att jag klarar inte av att vänta så jag fixar det själv. Vi har personliga små skåp där jag förvarar det.