Subj : DIGITALUS ISP To : alt.bbs.internet From : "Dagon" Date : Tue Mar 02 2004 08:02 pm BLIJF WEG BIJ DIGITALUS !!! Ik wil iedereen waarschuwen voor digitalus internet. Het is een klein bedrijfje die voor spotprijzen een pagina aanbiedt. Ik heb in 2002 een jaar lang een domain name bij ze gedraaid en in december van dat jaar luid en duidelijk opgezegd. Nee, wat flikken ze, sturen ze me over 2003 een rekening, en nu voor 2004 weer. Blijkt ineens een paragraaf in het contract te staan over opzeggen per aangetekende brief, 3 maanden van tevoren. Proberen ze 2 jaar na data ineens met een *automatische afschrijving* m'n rekening leeg te plunderen voor maar liefst 450 euro. Zijn die lui helemaal gek geworden of zo? En de service? Brutale contacpersonen de nergens iets van begrijpen, overspannen, paranoide reacties, altijd gezeik, de server was een van de drie keer onbereikbaar, de pagina was af en toe onbereikbaar, een brok ellende. Doe jezelf een plezier en blijf weg bij die eikels. Het zijn je reinste amateurs en oplichters. .