X-Google-Language: POLISH,Latin2 X-Google-Thread: 1045ba,44fdd54b391ef079 X-Google-Attributes: gid1045ba,public X-Google-ArrivalTime: 2002-05-13 14:43:19 PST Path: archiver1.google.com!news1.google.com!sn-xit-02!sn-xit-03!supernews.com!194.159.246.34.MISMATCH!kibo.news.demon.net!demon!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.task.gda.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail From: "Rafal 'Raf256' Maj" Newsgroups: pl.rec.ascii-art Subject: Re: [gra] Supersedes: Date: 13 May 2002 21:43:19 GMT Organization: news.onet.pl Lines: 29 Sender: raf256@poczta.onet.pl@62.233.182.179 Message-ID: References: NNTP-Posting-Host: 62.233.182.179 Mime-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2 Content-Transfer-Encoding: 8bit X-Trace: news.onet.pl 1021326199 24757 62.233.182.179 (13 May 2002 21:43:19 GMT) X-Complaints-To: abuse@onet.pl NNTP-Posting-Date: 13 May 2002 21:43:19 GMT User-Agent: Xnews/5.03.24 Xref: archiver1.google.com pl.rec.ascii-art:11314 [...] wi�c... kto� b�dzie chcia� si� przy�aczy� do projektu ? tak jak obiecywa�em ,zaczynam powoli ale systematycnznie pisa� gr�... narazie nie ma ustalonego tematu (my�la�em na pocz�tek o jednej platform�wce i jednej przygod�wce / platform�wce, co� w stylu np. Heros Quest 1) Kewstie techniczne - wkr�tce w po�cie. Narazie - gra b�dzie w SVGA 800x600xHiColor, i b�dzie zrobiona z 'sprit�w' (czyli zwyk�a najprostsza gra 2d - z�o�ona w rysunk�w 'bmp'). Ale wszystkie rysunki jak i t�o, b�d� wykonane w Ascii-Art, czcionk� 8x8 pixeli. Proponuj� u�ycie rozszerzonego AsciiArt : - kolorowy (kolory RGB) - oko�o 20 dodatkowych znak�w, g��wnie r�ne odmiany kresek pionowych/poziomych (wysokie/niskie, przerywane/ci�g�e) oraz nawiasy "w g�r�" i "w d�" - co� jak () ale obr�cone o 90 stopni. R�wni� typowe znaki z tablic DOS Acii dla kod�w >127, min procent, pi, omega, pierwiastek, paragraf. W wi�kszo��i jednak b�dziemy u�ywa� "zwyk�ego asciiart" (no i mo�e te ulepszone kreski). Narazie zaczynam pisa� edytor. B�dzie on w wersji do statycznych rysunk�w (np. t�a). Jak i do animacji.