X-Google-Language: POLISH,Latin2 X-Google-Thread: 1045ba,9842a94d4f20507 X-Google-Attributes: gid1045ba,public X-Google-ArrivalTime: 2001-09-14 13:23:21 PST Path: archiver1.google.com!newsfeed.google.com!sn-xit-02!supernews.com!news.tele.dk!small.news.tele.dk!212.43.194.69!fr.clara.net!heighliner.fr.clara.net!news.tpi.pl!nnrpd From: Jakub Turski Newsgroups: pl.rec.ascii-art Subject: Re: znalazlem na strychu Date: 14 Sep 2001 20:01:20 GMT Organization: Polish NERV Headquarters Lines: 54 Message-ID: References: <9mtrk1$oll$1@kujawiak.man.lodz.pl> <9n8glq$m6t$2@kujawiak.man.lodz.pl> <3b98dd8d@news.vogel.pl> NNTP-Posting-Host: pj27.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl Mime-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2 Content-Transfer-Encoding: 8bit X-Trace: news.tpi.pl 1000498998 6669 217.99.164.27 (14 Sep 2001 20:23:18 GMT) X-Complaints-To: usenet@tpi.pl NNTP-Posting-Date: 14 Sep 2001 20:23:18 GMT X-Path-Notice: Path line has been filtered X-Hobbies: sf&f, anime&manga, rpg, ping^H^H^H^Hlinux X-Geek-Code-1: GCS/IT d-(--) s++:+ a-->? C++(+++)$ UL++++$ P+>++++$ L+++$>++++ X-Geek-Code-2: E--- W+@ N* o+ K- w--(---)$ O- M- V? !PS PE Y+ X-Geek-Code-3: PGP++ t+(++) 5 X R* tv-- b++++ DI++ D G++ e+>+++++>$ h!>++ r++ y? X-Original-Path: news.nerv.pl!yacoob X-Motto: Nawet =?iso-8859-2?Q?je=B6li_wygrasz_wy=B6cig_szczur=F3w,_ci=B1gle_b=EAdziesz?= szczurem. X-Licznik: 1034 User-Agent: slrn/0.9.7.0 (pl-1.1.1) (Linux) Xref: archiver1.google.com pl.rec.ascii-art:3483 * Pi�knego dnia 13 Sep 2001 09:02:15 GMT, * metallo stworzy�(a) co� takiego: >> Dok�adniej: dzia�a�, ale do update XFree do 4.0.3. P�niej przesta� :( >Ja mam jeszcze XFree 3.3.6 i nie narzekam. ;) Mnie skusi�a ciemna strona... eee.. znaczy si� r�ne takie, XV (kt�re okaza�o si� nie dzia�a), natywne TTFy (dzia�aj�, wy�mienicie!), anty� aliasing (kto� skompilowa� gdkxft? HELP!), i nowy numerek :D >> Buu, nie umiem tak �adnie lineartowa�. Mia�o by� 'bushi'... > g s. > ssssd $ `b g > ssssssss$sssss ____$____ > g . $ """"$"""" > $ $__ $. $ > $ $"" `b. $ > $.$sP"``bp. . $ > YP"' `$b; sss$sss > >Tak mia�o by�? :) s. `b. $ ssssssssssssss $ $ $ $ $sssssssssssss $ $ $ $ $sssssssssssss $ $ ., $ $ `Mb ,dB" $ . $ `xdB' $. $ $ .dB`H;. `b. .! $.m$B' `bp. `b. .$' YP"' `$B' `bsssssss"' I jak? Przepraszam �e �ci�gam kresk�, tak jest �atwiej. M�g�bym prosi� o jaki� wyk�ad nt. stosownego u�ycia b,p,d do tworzenia lini pochy�ych? Oraz o krytyk� tego co wida� powy�ej, wydaje mi si� �e wysz�o mi ca�kiem �adnie, zw�aszcza ten 'x' na przeci�ciu ;P Aha, wszyscym ascii-artuj�cym w VIMie 6stce polecam na czas rzeczonego ascii-artowania wykona� :set virtualedit=insert . Bardzo przydatne. Pozdr�vka, Q. -- __ __.---------------------------------------------------------------.__ (oo) | A user will find any interface design intuitive...with | / \/ \ | enough practice. | `V__V' `--.__penguin_#128720______________________________________________.--'