X-Google-Language: ENGLISH,ASCII X-Google-Thread: 114b3e,3144dcfd7c35933d,start X-Google-Attributes: gid114b3e,public X-Google-Thread: fd588,3144dcfd7c35933d,start X-Google-Attributes: gidfd588,public X-Google-Thread: f996b,3144dcfd7c35933d,start X-Google-Attributes: gidf996b,public X-Google-Thread: 111f74,3144dcfd7c35933d,start X-Google-Attributes: gid111f74,public X-Google-Thread: 116147,3144dcfd7c35933d,start X-Google-Attributes: gid116147,public From: "Cruel world - Read it please" Subject: This is not a message SPAM but a cry of alarm Date: 2000/09/24 Message-ID: <8ql400$sn5$1@nread2.inwind.it> X-Deja-AN: 673515871 X-Priority: 3 X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400 X-Complaints-To: abuse@inwind.it X-Trace: nread2.inwind.it 969806656 29413 212.141.76.121 (24 Sep 2000 14:44:16 GMT) Organization: WIND X-MSMail-Priority: Normal Reply-To: "Cruel world - Read it please" NNTP-Posting-Date: 24 Sep 2000 14:44:16 GMT Newsgroups: alt.arts.poetry.comments,alt.arts.poetry.urban,alt.arts.storytelling,alt.ascii-art,alt.ascii-art.animation This is not a message SPAM but a cry of alarm English Language ---------------------------------------------------------------------------- ---- Dear friend, that laws this message, I need your help!!! >From 1987 that I was dismissed from the Bank where I worked, my family and I are in the greatest desperation. Only thanks to the passion that I hold for Internet, that has occupied, in these years, everything of my time, I have not committed some foolishness yet. Thing I ask to you? In Italy the Justice doesn't work! I was dismissed without a correct cause. And I am disabled person With the Italian laws the disabled person cannot be dismissed if not for a valid motive. Well, the bank, taking advantage that the causes in Court go ahead to the years, he is persecuting me. The next cause in Court of appeal will be had to develop April 27 th 2001. And meanwhile my family and I live as miserable. I don't receive at the end of the month anymore the salary, from 1987, and we are despaired. Two things I ask you, if you can do it: 1) immediately to send a letter to the President of the Italian Republic, mr. Charles Azeglio Ciampi, in which pray him to anticipate as soon as possible the cause in Court, because it is not correct that every time that the cause is postponed for futile motives, this must be postpones of years in years. Italy is not a civil country. To have justice in Italy they make to spend many years, and meanwhile people starve. 2) To keep on decently living with my family one gesture of yours of solidarity will be pleasant. My name is: mr. GAETANO DELLA GATTA via Albinati, 6 ROME 00135 - ITALY on the internet site: http://www.donchisciotte.com there is the whole history and the documents: letter of dismissal, notes, my pictures. and on the site: http://www.gaetanodellagatta.it there is my life, my poetries, my family, all of my history. If you cannot help me, I thank you equally and I apologize to you. Langue fran�aise ---------------------------------------------------------------------------- ---- LANGUE ANGLAISE Cher ami qui lois ce message, J'ai besoin de votre aide!!! De 1987 que j'ai �t� renvoy� de la Banque o� j'ai travaill�, ma famille, et je suis dans le plus grand d�sespoir. Seulement gr�ce � la passion que je tiens pour Internet qui a occup�, dans ces ann�es, tout de mon temps, que je ne me suis pas engag� quelque b�tise cependant. Chose que je demande � vous? En Italie la Justice ne travaille pas! J'ai �t� renvoy� sans une cause correcte. Et je suis mis hors fonction la personne Avec les lois Italiennes la personne infirme ne peut pas �tre renvoy�e si pas pour un motif valide. Bien, la banque, profiter � que les causes vont au tribunal devant, les ann�es, il me pers�cute. La prochaine cause sera due d�velopper au tribunal d'appel l'avril 27 th 2001. Et pendant ce temps ma famille et je vis comme mis�rable. Je ne re�ois pas � la fin du mois plus le salaire, de 1987, et nous sommes d�sesp�r�. Deux choses que je vous demande, si vous pouvez le faire: 1) imm�diatement envoyer une lettre au Pr�sident de la R�publique Italienne, mr. Charles Azeglio Ciampi dans lequel le prie pour anticiper d�s que possible la cause au tribunal, parce que ce n'est pas correct que chaque fois que la cause est remise pour les motifs futiles, ce doit �tre remet d'ann�es pendant des ann�es. L'Italie n'est pas un pays civil. Avoir la justice en Italie ils font pour passer beaucoup d'ann�es, et pendant ce temps les gens affament. 2) Continuer � vivre d�cemment avec ma famille un geste du v�tre de solidarit� sera agr�able. Mon nom est: mr. GAETANO DELLA GATTA via Albinati, 6 ROME 00135 - ITALIE sur le site de l'internet: http://www.donchisciotte.com il y a l'histoire enti�re et les documents: lettre de rejet, notes, mes images. et sur le site: http://www.gaetanodellagatta.it il y a ma vie, mes po�sies, ma famille, toute mon histoire. Si vous ne pouvez pas m'aider, je vous remercie �galement et je m'excuse � vous. ---------------------------------------------------------------------------- ---- Germanische Sprache ---------------------------------------------------------------------------- ---- Geehrter Freund der Gesetze diese Mitteilung, Ich brauche Ihre Hilfe!!! Von 1987, da� ich aus der Bank entlassen wurde, wo ich arbeitete, meiner Familie, und ich bin in der gr��ten Verzweiflung. Nur Dank f�r die Leidenschaft, die ich f�r Internet halte, das hat, besch�ftigt, in diesen Jahren, alles meiner Zeit, ich habe nicht begangen irgendeine Dummheit noch. Sache, die ich zu Ihnen frage? In Italien arbeitet die Gerechtigkeit nicht! Ich wurde ohne eine korrekte Ursache entlassen. Und ich bin k�rperbehinderte Person Mit den italienischen Gesetzen kann die k�rperbehinderte Person nicht entlassen werden wenn nicht f�r ein g�ltiges Motiv. Nun, die Bank, beim Nehmen von Vorteil, zu dem die Ursachen vor Gericht voraus gehen, die Jahre verfolgt er mich. Die n�chste Ursache in Gericht des Aufrufes wird dem 27. April th zu entwickeln gehabt werden 2001. Und inzwischen leben meine Familie und ich als miserabel. Ich erhalte nicht dabei das Ende vom Monat noch sind das Gehalt, von 1987, und wir verzweifelt. Zwei Sachen, nach denen ich Sie frage, wenn Sie es machen k�nnen,: 1, um dem Pr�sidenten der italienischen Republik sofort einen Brief zu schicken, mr. Charles Azeglio Ciampi in dem ihn betet, um zu erwarten sobald m�glich die Ursache vor Gericht, weil es nicht korrekt ist, da� jedes Mal da� die Ursache f�r sinnlose Motive verschoben wird, mu� dies sein, verschiebt von Jahren in Jahren. Italien ist kein ziviles Land. Die Gerechtigkeit in Italien zu haben, machen sie, viele Jahre zu verbringen, und inzwischen Leute hungern. 2, Um das Leben anst�ndig mit meiner Familie zu bleiben eine Geste von Ihres von Solidarit�t wird angenehm sein. Mein Name ist: mr. GAETANO DELLA GATTA Via Albinati, 6, ROM 00135, ITALIEN, auf der Internetstelle: http://www.donchisciotte.com es gibt die ganze Geschichte und die Dokumente: Brief der Entlassung, Notizen, meine Bilder. und auf der Stelle: http://www.gaetanodellagatta.it es gibt mein Leben, meine Poesien, meine Familie, all meine Geschichte. Wenn Sie mir nicht helfen k�nnen, danke ich Ihnen gleich, und ich entschuldige mich zu Ihnen. El idioma espa�ol ---------------------------------------------------------------------------- ---- Estimado amigo que las leyes este mensaje, �Yo necesito su ayuda!!! De 1987 que yo me desped� del Banco d�nde yo trabaj�, mi familia, y yo estoy en la m�s gran desesperaci�n. S�lo gracias a la pasi�n que yo celebro para Internet que tiene ocupado, en estos a�os, todo de mi tiempo, que yo no he comprometido alguna tonter�a todav�a. �Cosa que yo pregunto a usted? �En Italia la Justicia no trabaja! Yo me desped� sin una causa correcta. Y yo soy la persona inv�lida Con las leyes italianas la persona inv�lida no puede despedirse si no para un motivo v�lido. Bien, el banco, tomando ventaja a que las causas en la Corte prosiguen, los a�os, �l est� persigui�ndome. La pr�xima causa en la Corte de apelaci�n se tendr� que desarrollar abril 27 th 2001. Y entretanto mi familia y yo vivo como miserable. Yo no recibo a el fin del mes ya el sueldo, de 1987, y nosotros somos desesperado. Dos cosas que yo le pregunto, si usted puede hacerlo: 1) inmediatamente para enviar una carta al Presidente de la Rep�blica italiana, el mr. Charles Azeglio Ciampi en que lo ora anticiparse en cuanto posible la causa en la Corte, porque no es correcto que cada vez que la causa se pospone para los motivos f�tiles, esto debe ser pospone de a�os en a�os. Italia no es un pa�s civil. Para tener la justicia en Italia ellos hacen gastar muchos a�os, y entretanto las personas hambrean. 2) Para seguir viviendo decentemente con mi familia un gesto de suyo de solidaridad ser� agradable. Mi nombre es: el mr. EL GAETANO DELLA GATTA v�a Albinati, 6 ROMA 00135 - ITALIA en el sitio del internet: http://www.donchisciotte.com hay la historia entera y los documentos: la carta de despido, las notas, mis cuadros. y en el sitio: http://www.gaetanodellagatta.it hay mi vida, mis poes�as, mi familia, todos mi historia. Si usted no puede ayudarme, yo le agradezco igualmente y yo me disculpo a usted. Idioma portugu�s ---------------------------------------------------------------------------- ---- Querido amigo que leis esta mensagem, Eu preciso de sua ajuda!!! De 1987 que eu fui despedido do Banco onde eu trabalhei, minha fam�lia, e eu estou no maior desespero. S� gra�as � paix�o que eu celebro para Internet que tem ocupado, nestes anos, tudo de meu tempo, que eu n�o cometi alguma tolice contudo. Coisa que eu pergunto a voc�? Em It�lia n�o trabalha a Justi�a! Eu fui despedido sem uma causa correta. E eu sou a pessoa inv�lida Com as leis italianas n�o pode ser despedida a pessoa inv�lida se n�o para um motivo v�lido. Bem, o banco, levando vantagem para a que as causas prosseguem no tribunal, os anos, ele est� me perseguindo. A pr�xima causa ser� tida que desenvolver abril 27 th no tribunal de atra��o 2001. E enquanto isso minha fam�lia e eu vivo como miser�vel. Eu n�o recebo a o fim do m�s mais o sal�rio, de 1987, e n�s somos desesperado. Duas coisas que eu lhe pergunto, se voc� pode fazer isto: 1) imediatamente enviar uma carta ao Presidente da Rep�blica italiana, mr. Charles Azeglio Ciampi em qual o pede se antecipar assim que poss�vel a causa no tribunal, porque n�o est� correto que toda vez que a causa � adiada para motivos f�teis, isto deve ser adia de anos em anos. It�lia n�o � um pa�s civil. Ter justi�a na It�lia eles fazem gastar muitos anos, e enquanto isso pessoas sofrem fome. 2) Continuar vivendo decentemente com minha fam�lia um gesto seu de solidariedade ser� agrad�vel. Meu nome �: mr. GAETANO DELLA GATTA por Albinati, 6 ROMA 00135 - a IT�LIA no local de internet: http://www.donchisciotte.com h� a hist�ria inteira e os documentos: carta de demiss�o, notas, meus quadros. e no local: http://www.gaetanodellagatta.it h� minha vida, minhas poesias, minha fam�lia, tudo de minha hist�ria. Se voc� n�o me puder ajudar, eu lhe agrade�o igualmente e eu me desculpo a voc�. Lingua Italiana ---------------------------------------------------------------------------- ---- Caro amico, che leggi questo messaggio, ho bisogno del tuo aiuto !!! Dal 1987 che fui licenziato dalla Banca dove lavoravo, io e la mia famiglia stiamo nella pi� grande disperazione. Solo grazie alla passione che tengo per Internet, che ha occupato, in questi anni, tutto il mio tempo, non ho commesso ancora qualche sciocchezza. Cosa ti chiedo? In Italia la Giustizia non funziona ! Io fui licenziato senza una giusta causa. E sono invalido! Con le leggi italiane gli invalidi non si possono licenziare se non per un valido motivo. Ebbene, la banca, approfittando che le cause in Tribunale vanno avanti negli anni, mi sta perseguitando. La prossima causa in Corte d'appello si dovr� svolgere il 27 aprile 2001. E intanto io e la mia famiglia viviamo come miserabili. Non ricevo pi� lo stipendio a fine mese, dal 1987, e siamo disperati. Due cose vi chiedo, se lo potete fare: 1) inviare subito una lettera al Presidente della Repubblica Italiana, mr. Carlo Azeglio Ciampi, nella quale lo pregate di anticipare al pi� presto la causa in Tribunale, perch� non � giusto che ogni volta che la causa viene rimandata per futili motivi, questa debba essere rinviata di anni in anni. L'Italia non � un paese civile. Per avere giustizia in Italia fanno passare molti anni, e intanto la gente muore di fame. 2) Per continuare a vivere decorosamente con la mia famiglia sar� gradito un tuo gesto di solidariet�. Mi chiamo: mr. GAETANO DELLA GATTA Via Albinati, 6 ROME 00135 - Italy sul sito: http://www.donchisciotte.com c'� tutta la storia e i documenti: lettera di licenziamento, notes, fotografie e sul sito: http://www.gaetanodellagatta.it c'� la mia vita, le mie poesie, la mia famiglia, tutta la mia storia. Se non potete aiutarmi, vi ringrazio ugualmente e vi chiedo scusa di avervi inviato questo messaggio.