### ### ### ### ### #### ### ### ### #### ### ### ##### ### ### ### ### ### ### ### ### ### ##### ### ### ########## ### ### ########## ### ### ### ### Underground eXperts United Presenterar... Intressant Svenskt Stoff [ #092 - Där män är ] _____________________________________________________________________ Där män är Doften av Man var det som slog emot mig som en vägg. Inte av Man som i älskare, utan som i riktigt skitig jobbarkille. SVETT och en lätt fislukt. Skitiga oljiga jackor mellan hyllorna. Kände mig bortkommen där jag gick med min vagn. De stod och plockade bland skruvar och muttrar och manicker jag inte visste vad de hette, än mindre någonsin hade sett. De bredde ut sig säkert i de trånga gångarna. Själv smög jag mig fram och hoppades att ingen skulle fråga mig något, och speciellt inte vad jag skulle ha. För vad skulle jag svara? Jo, en gosehund åt min son? Lite köksprylar? Åh vad dum jag skulle känna mig. Här där man säkert kunde köpa sig saker och bygga sin egen... bil kanske. Letade mig fram i hyllorna till det jag skulle ha. Förstod inte alls systemet och kunde någonstans känna mig in i hur vissa män känner i matvaruaffärer, eller IKEA för den delen. Slängde själv med några extra mojänger, säkert bra att ha, billiga också, som det mesta annat. Och vilka män har inte kommit hem från storhandlingen med dubbelt så mycket som det som stod på listan, men ändå inte hälften av det som faktiskt stod där. Kändes spännande att bara för ungeför en timma få smyga runt i den mansvärld som finns, på Biltema. Får se om jag vågar mig tillbaks... ____________________________________________________________________________ uXu.org 2001 Av Knyttet 2001 uXu.org ____________________________________________________________________________