### ### ### ### ### #### ### ### ### #### ### ### ##### ### ### ### ### ### ### ### ### ### ##### ### ### ########## ### ### ########## ### ### ### ### Underground eXperts United Presenterar... Intressant Svenskt Stoff [ #090 - Att bo på Hawaii ] _____________________________________________________________________ Att bo på Hawaii av Steven Zeigler Jag flyttade från San Fransicko till Hawaii 1993. Efter att ha blivit trakasserad av snutar, lurad av bankerna och sen utfryst av mina vänner så fick det vara nog. Jag längtade efter ett ställe där snutarna har kontroll. Inget är värre än en snut utan kontroll. Klart att snutarna har allt under kontroll på Hawaii. Korruptionen är så omfattande att ett nödsamtal till polisen kan räcka för att bli inburad. Öns domare och politiker är genomruttna. Lätta straff för våldsbrott, tunga straff för parkeringsförseelser. Det finns mer snutar och kristna på den här jävla ön än "normalt" folk. Ateister är inte välkomna till Hawaii. Det här stället är som ett u-land med första klassens bekvämligheter. Människorna har hjärntvättats till att tro att INTE prata korrekt engelska är på något sätt kopplat till den lokala stoltheten. Ändå så kan de flesta av de här blandspråkstalande jävlarna inte ett piss hawaiianska. Det skulle verkligen vara kört för det här stället om världen visste om hur otroligt förorenat havet är runt om den här lilla horhålan. En gång i tiden en av världens hamnar för kåta sjömän... Det är fortfarande en hamn för dyr prostitution av alla de slag. Här finns de bästa nakenbarerna i landet! Jag älskar det här stället. Jag stannar inomhus och njuter av paradiset från mitt fönster. Jag är säker här inne så länge jag är tyst... i mitt rum. ____________________________________________________________________________ uXu 2000 Av Steven Zeigler 2000 uXu ____________________________________________________________________________