### ### ### ### ### #### ### ### ### #### ### ### ##### ### ### ### ### ### ### ### ### ### ##### ### ### ########## ### ### ########## ### ### ### ### Underground eXperts United Presenterar... Intressant Svenskt Stoff [ #069 - Avsky ] _____________________________________________________________________ Avsky På bardisken framför Soli står en skål med flottiga jordnötter. Han ser på dem med avsmak och sträcker sig fram för att ta en näve. Luften omkring honom vibrerar av exotisk musik och de lätta kvinnornas skratt skär som knivar i hans trumhinnor. Han försöker skapa ögonkontakt med bartendern men misslyckas. Klockan är kvart i två på lördagsnatten och Soli har hängt ut sig i tre timmar. Han beslutar sig för att gå på toaletten istället för att försöka beställa mer sprit. När han öppnar dörren till båset börjar discjockeyn tona ned dansmusiken och spelar istället "lugna favoriter". Han försöker trycka ut de senaste tre starkölen ur blåsan, men misslyckas. På sin höjd kommer det några droppar. Han viker in sin penis och drar upp blixtlåset med ett plågat uttryck. Tillbaka ute bland de andra försöker han få ögonkontakt med någon kvinna som kan tänkas följa med honom hem. Rikard, den bästa vännen han någonsin haft, står fortfarande vid bardisken. Tre yppiga blondiner bokstavligt talat gnider sig mot honom. Soli funderar på att kissa på sig, men avstår. Rikard ropar åt honom. - Soli! Kom hit! Motvilligt gick han fram till dem. - Det här är Kerstin, Sigrid och Lena. Och det här är Soli. - Trevligt att träffas. När de en efter en sträckte fram sina händer för att hälsa på honom försökte han, utan att verka perverterad, hålla kvar deras handslag så länge som möjligt. Han lutade sig fram mot dem när de började prata till honom. De luktade omväxlande glada friska blommor och döda igelkottar. Tio minuter innan halogenljuset satsar Soli allt på ett kort och ler mot Sigrid. En galen tomte dansar förbi på bardisken. "Ett, två och TRE! Seså, seså. Rumpa, arsle och framstjärt, mot kroppstempererade trakter nu Soli!" Han försökte låtsas som ingenting. - Jag heter Soli, vad heter du? - Sigrid, vill du dansa sista dansen med mig? Hon lutar sitt sköte mot honom och lägger sin arm kring hans midja. Orakad och ovan låter han sin näsa vandra upp och ner längs hennes öra. - Givet, självklart, det vill jag gärna. - Bra. Hon drar iväg honom till dansgolvet och trycker sig tätt intill honom. - Soli heter jag. - Jag vet, var lite tyst nu och njut av musiken. Hon andas djupt och låter sina bröst smeka hans kropp när de dansar till rytmen av odödliga klyschor. Djävulsbartendern tänder ljuset och skriker: "Stängt! gå hem till varandra nu". Den lilla tomten som tidigare så snällt dansade förbi dyker upp igen. "Runka, runka, runka. Du har ett ordentligt palatsstånd Soli. Gör något åt det!" - Aj, släpp mig Soli! - Ursäkta. Jag visste inte at... Femtiofem kilo hona sliter sig ur hans grepp och springer gråtande mot sitt sällskap. Soli dricker ur sin drink och går lugnt fram till sällskapet. På golvet ligger kvällens glas och det krasar för varje fotsteg han tar. Händerna känns inte längre. Svaga pirrningar i fingertopparna och lätta knäckningar i lederna skvallrar om att han fortfarande är en fysisk uppenbarelse. Rikard är full och glad. Rikard ser honom i ögonen och säger; "…tror jag måste dra mig hemåt, gör vad du vill med det här!". Två vakter tar tag i Soli och bär ut honom till trottoaren. Soli lägger sig ned bredvid en stupränna och försöker känna sig riktigt ensam. Han hör fotstegen runt omkring honom men bryr sig inte längre. Hud mot Riksbyggens plåt och Soli försöker somna. Han drar upp benen så långt han kan mot hakan och försöker att inte bry sig om det intensiva illamåendet. Den lilla färgglada göken återvänder när han sluter ögonen. - KNULLA! Soli inser hur pass illa däran han är. - Strax, nu ligger jag bara och väntar på henne. Är du en hygglotomte så håller du käften ett tag så jag får fundera lite. - Hygglo, hygglo, göka! Res dig upp och ta kontakt! Hon vill förmodligen göka mer än vad du vill. Utsökt tillfälle! Han försöker vända sig om men upptäcker att någon har kräkts en ordentligt middag på honom. Några meter därifrån kan han höra hur de diskuterar efterfest. En svart skugga kommer fram till honom och när hon börjar prata med honom inser han vilken klyscha han är. - Varför ligger du här, Soli? - Blev lite dålig. Räksalladen förmodligen. Hon satte sig ner på knä framför honom. Han såg hur de tajta jeansen skar in mellan hennes blygdläppar. Han ville gärna föreställa sig att den mörka fläcken kring hennes blixtlås berodde på att hon var upphetsad. - Klarar du dig hem nu eller? Trots illamåendet och den elaka hallucinationstomten lyckades ha sätta sig upp. - Du har inte lust och följa med hem, kanske? - Tror inte det, ska upp tidigt i morgon. - Givetvis. - Jag måste nog gå nu. Du måste hälsa din kompis! - Han är nog hemma och... - Hälsa honom att han är jättesnygg och att jag gärna vill träffa honom igen. - Jag ska framföra det. - Lovaru!? - Självklart. Kom hit så ska jag säga en sak till dig. Femtiofem kilo billig hona lutar sig över honom. Soli föreställer sig aborterade foster, överkörda kattungar och snoriga utvecklingsstörda. Den signalgula strålen träffar mitt i prick. ____________________________________________________________________________ uXu 2000 Av Joseph 2000 uXu ____________________________________________________________________________