### ### ### ### ### #### ### ### ### #### ### ### ##### ### ### ### ### ### ### ### ### ### ##### ### ### ########## ### ### ########## ### ### ### ### Underground eXperts United Presenterar... Intressant Svenskt Stoff [ #066 - Kött ] _____________________________________________________________________                                   Kött Hennes ben var särade precis som man kunde se det på porrfilm. Det gick inte många sekunder mellan varje stön som hon gav ifrån sig. Han kände på henne, lät fingrarna utforska hennes bröstkorg. Äckel, att tvingas köra pitten i den här skiten borde väl ändå vara yttersta förnedringen. Han kände hennes underliv gnida sig mot hans, vid det här laget, ganska härdade ollon.    - Kan du köra mig i skitan?    Hans högra hand flyttade sig från hennes skåra. Det var minst två saker som retade honom med att bli gammal, den första var näshåren. Det andra var svetten. Så fort han ansträngde sig det minsta så svettades han floder. Han strök sig över pannan.    - Nej, jag tar dig inte i arslet.    - De killar jag varit med tidigare har tyckt att det var jävligt trevligt.    - Jasså, det menar du.    Han slöt sin hand om hennes bröst, det var slappt och livlöst. Han tog ett hårdare tag, kände hur naglarna grävde sig in i hennes hud.    Hon skrek.    - Håll käften ditt lilla luder!    Erektionen ville inte lägga sig.    - Jag måste...    - Ja vadå?    Han flyttade sina hand från hennes bröst till halsen.    Nu var hon näst intill medvetslös. Hennes muskler spändes för sista gången. För henne var det fråga om strid på liv och död. För honom, mer en känsla av att äntligen få åstadkomma något. Hon försökte resa sig, men misslyckades    Han ställde sig upp och var, efter några vinglande sekunder, knästående över henne. Bara några år tidigare hade han, utan att behöva be om tillåtelse, fått lägga sig mellan hennes ben. Men nu. Att behöva tvinga sig till det här!    Han såg på henne.    - Ditt rödhåriga stycke!    När hans händer slöt sig kring hennes hals knastrade till. Han kunde inte låta bli att tänka på morgonmackan. Knäckebröd och ost. Precis på det viset brukade det knastra när han åt frukost. Hon såg honom rakt i ögonen.    Nu låg hon stilla. Ännu inte avliden, hon kunde fortfarande se och känna hans ord. Men det dröjde inte många minuter innan lukten av hennes avföring vällde upp mot hans näsborrar. Hennes kropp slappnade och hon tappade medvetandet. Hon gav ifrån sig ett ljud som han alltid skulle komma ihåg.    Han hade aldrig hört det tidigare.    Nu, tre år senare, visste han precis vad det betydde. ____________________________________________________________________________ uXu 2000 Av Joseph 2000 uXu ____________________________________________________________________________