### ### ### ### ### #### ### ### ### #### ### ### ##### ### ### ### ### ### ### ### ### ### ##### ### ### ########## ### ### ########## ### ### ### ### Underground eXperts United Presenterar... Intressant Svenskt Stoff [ #060 - Anita ] _____________________________________________________________________                                      Anita Det var inte ansträngningen som fick honom att grina illa. Det var doften. Hur nära han än hade varit dem förut hade han aldrig kunnat vänja sig vid doften. Hon bönade och bad.    - Stick in din spira.    - Jag håller på, svarade han.    - Du är så fin.    - Ja.    - Snälla ge mej allt du har!    - Du, det är på väg.    Någonstans hade det förmodligen funnits en moralisk eller i alla fall en personlig smakgräns som han hade överträtt.  Han drog sig till minnes ett av de få minnena han hade av sin tonårstid.    "Joshua, nu måste jag faktiskt säga det här till dig. Jag har iakttagit dig en tid och det slår mig nu att du faktiskt verkar helt likgiltig till mänskligt lidande. Känner du aldrig någon empati för människor?". Vid det tillfället hade han inte svarat sin mor. Han hade inte rört en min. Han hade inte hoppats på att någon gång få slippa den typen av kommentarer. Det enda han bad om, var att någon annan skulle sköta det.    - Gillar du min fitta?    - Den är så jävla fin så det heter ingenting.    Hans högra hand grep tag om hennes skulderblad. Han klämde till. Hårt.    - Aj, aj, det gör ont Joshua!    - Jag vet.    Han fortsatte.    Han tittade ner på kvinnan som han hade sex med. Han tänkte för sig själv "Fy fan vad äcklig du är!". Det här måste, med vissa rödhåriga luder oräknat, vara det jävligaste jag stuckit pitten i. Någonstans i de nedre regioner kittlade det välbekant. Innan han hade övertygat henne om att ha sex med honom hade han varit nära på att fråga vilken månad hon var i. Han såg sin pitt. In och ut. Mellan varje stöt kände han den välbekanta doften. Doften av 40 och lite till. Hur han än ville gick det inte att göra något romantiskt av det.    - Vill du komma i mig?    - Vill du det, gillar du det?    - Tycker du om mina skinkor?    - Du vet att jag gör allt för dig ikväll!    - Stöt i mig hårt!    I helvete att det här var någon slags dialog. Hon ville ha sitt och inget mer. Det var hon som skötte snacket. För henne var han en gigantiskt pitt, vars enda uppgift var att (tro det eller ej) komma i henne. Han började svettas. För bara tio minuter sedan hade han rusat in på OK-macken och bett om ett tjugo-pack kondomer. Lite naivt, så här vid närmare eftertanke.    - Visa fittan för fan! Lyft upp benen så jag får se vad jag knullar!    - Jag försöker Joshua, jag försöker.    Hon höll upp benen.    Och nu försökte han verkligen. Inte så mycket för att han kände någon skyldighet gentemot kvinnan. Förmodligen mer känslan. Om ingen hade rört vid honom på över en månad, så tja... då måste väl ändå känslan av att vara inuti någon bli större.    - Tycker du om när jag är dirty? Han väntade en halv sekund och sedan fortsatte han. Är det här förnedring? Rossini, Beethoven och Mozart. Det finns inte mycket nu som kan rättfärdiga att du är med mig.    Han fortsatte att attackera skåran som tidigare hade varit någorlunda inbjudande med sin rosa färg. Nu hade den dock mer och mer börjat övergå i en sjuklig blåaktig nyans. Ollonet skar genom de få stråna som fanns kvar efter åratal av uppenbar ansning.    - Nu!    Sperman pumpade, han kunde känna de minsta beståndsdelarna i hennes fitta skrapa mot hans känsliga ollon.    Gud!    Inte för att han trodde att hon tyckte om det. Inte heller för att han var speciellt förtjust i att tillfoga någon annan smärta. Men den här kvinnan.    Förmodligen var det här ungefär samma sak.    Förmodligen var det här pina utan empati. ____________________________________________________________________________ uXu 2000 Av Joseph 2000 uXu ____________________________________________________________________________