### ### ### ### ### #### ### ### ### #### ### ### ##### ### ### ### ### ### ### ### ### ### ##### ### ### ########## ### ### ########## ### ### ### ### Underground eXperts United Presenterar... Intressant Svenskt Stoff [ #059 - Sajber ] _____________________________________________________________________ Sajber av THE GNN/DCS/uXu idag har vi varit på tv-spelsmässa i Bonn och där fanns det många heta grejer det vill jag lova ja och så har vi besökt Maja en tjej som använder IT för att sprida sitt kristna budskap visste ni att nittio procent av svenska folket någon gång använt IT ja det råder ingen tvekan om att sverige ligger i fronten vad gäller den nya tekniken vi frågan kenta hagland på företaget web design for all hur det kommer sig att sverige är så bra på IT det beror troligen på att vi har en bred kunskapsbas redan tidigt i skolorna satsar man ordentligt på IT ungarna som kommer ut behöver inte som sina föräldrar stå och stirra på ett hemskt grått tangentbord och undra oj vad är det där för något konstigt kommer apparaten att explodera om jag trycker på fel tangent ha ha sedan tror jag också att trycket från omvärlden har påverkat en hel del det går helt enkelt inte att förneka som man försökte göra för några år sedan att IT inte är framtiden utan att man ska istället köra i gamla spår reportage kent bernsson foto lars olsson redigering sofia nilsson nu ska vi över till topplistan för årets julklappar på femte plats ligger voodoo sexton ett billigt 3d-2d kort som garanterar att du får ut maximum prestanda på din dator och kan köra alla häftiga program vi testade och det visade sig att du kan byta ut tecknet q mot b på en sekund istället för två på fjärde plats ligger en webkamera från spk design som gör att du kan visa omvärlden hur du ser ut live direkt från ditt rum på andra plats hittar vi studio sextiotvå ett program som simulerar kända schackdrag från de största mästarna på området på första plats ligger givetvis autorun ett fönster för windows där du kan lägga in alla program som du vill ska starta när du slår på datorn vi har varit på data rave i borlänge och där mötte vi anna som är en av de få tjejer som sökt sig till tillställningen jag tyckte först det var ganska löjligt med datorer men sen kollade jag på en som grannen hade fick köra lite spel och internet och jag satt väl i fem timmar i sträck tills de praktiskt taget körde ut mig och sedan dess är jag fast jag gillar att programmera det blir mycket kodning i netscape gold mina vänner frågar mig hela tiden vad jag håller på med men när jag försöker förklara låter det så konstigt mina föräldrar har lovat att jag ska få en ny dator till jul det ser jag fram emot jag har träffat många nya och gamla vänner här i borlänge reportage nils stenius foto peter svensson redigering ylva henriksson visste ni att man faktiskt inte längre behöver gå på krogen eller på bordell för att få knulla nu finns programmet world sex som gör att du kan koppla upp dig virtuellt mot hundratusentals datanördar runt om världen och på digital väg låta dig bli runkad vi testade interfacet som nu har nått sverige men vad gör egentligen alla de här prylarna man tar och kopplar den hör grejen den ser ut som en tom toalettrulle runt ballen och sedan nu ska vi se jag brukar föredra kanalen beautiful women from america så skriver jag helt enkelt suck my dick bitch så ska vi se vänta ja titta nu var den en som svarade come on boy och nu kan ni se hur grejen börjar vibrera så kan jag fingra tillbaka genom att skriva några kommandon i stil med lick cunt så ska det börja hända saker på andra sidan jorden också det finns alltså för tjejer också ja det är mycket populärt både hos killar och tjejer det är inte bara en killgrej som det var för några år sedan men vad kostar en sån här utrustning egentligen det beror på om vad du vill ha vill du ha en helkroppsutstyrsel går det på nästan tiotusen men köper du bara en sån här grej för kuken som jag har så kostar det under en tusenlapp programmet är gratis på internet kan laddas ner från download com och är jättelätt att använda reportage stig oskarsson foto minna månsson redigering henrik karlsson ni kan även ladda ner programmet från vår hemsida på www svt se nu är det dags för galleri sajber bild ett tjosan bild två alarm bild tre rock steady bild fyra hallelujah har ni någon bild så kan ni maila den till oss men kom ihåg att om den är öven femhundra kilobyte så vill vi ha den på diskett till den här adressen ____________________________________________________________________________ uXu 1999 Av The GNN 1999 uXu ____________________________________________________________________________